شــــــراب عــــــشق

دل نوشــــــتــه هـــای مــــن

ای نــگاه تـــو قشــنگ

مثـــل خــنده هــای جـام

نوشـــخنده چــشم تو

چون ســتاره نــقره فـام

 

ای تو بهــترین غـزل

واســه آواز نســیم

من و تو به شـهر عشق

میرسیم خوب میرسیم

 

خوشتر از خواب گـــلی

بهتر از هر جی که هست

بهترین شــــراب عشــــق

واســه عاشـــقای مـست

 

قصــــــه وتـــــرانـــــه ای

خوانـــدنی تـــرین تــویی

بهتــــرین افسانــــه ای

مونـــدنی تـــرین تــویی

 

چشـــم پــرنــــیازمـــن

تو نــگاه تـــو خــــزید

بــاد ازشـهر خـــــدا

عاشقانــــه می وزیــــد

ای پـــریــزاده من

شوق پـــرواز منی

تو صفــای عشقی و

چشمــــه راز منی

 

تو خود وفــا شدی

از دلم پرنـــزدی

هیچوقت تو قصه ها

حرف آخر نــــزدنی

 

تو ســـکوت چـــشم من

مونـــدی و فـــنا شــدی

گم شدی تو شــــعر من

واسـه مـن خــــدا شـــدی

(معصـــــومه بریــــمانی)

 



+ تاریخ ساعت نویسنده (¯`·._.·[Ashi mashi]·._.·´¯) |